ΜΟΝΟΗΜΕΡΗ ΣΤΗΝ ΠΑΥΛΙΑΝΗ

Η πρώτη ανοιξιάτικη βόλτα για το 2022 πραγματοποιήθηκε. Μια βόλτα που λόγο κακοκαιρίας είχε αναβληθεί αλλά και πάλι ο καιρός μας έκανε τα παιχνίδια του. Η συμμετοχή ήταν μεγάλη, πέραν των προσδοκιών αφού στο σημείο συνάντησης συγκεντρώθηκαν 25 μηχανές. Ξεκινήσαμε στις 8:30 με κατεύθυνση προς την γέφυρα του Ρίου όπου εκεί βρεθήκαμε με τους φίλους μας από την Πάτρα. Φτάσαμε στην Άμφισσα όπου πραγματοποιήσαμε την πρώτη στάση μας για ανεφοδιασμό και γρήγορο καφεδάκι. Ο δρόμος γνωστός, στριφτερός και γεμάτος εικόνες. Μετά την ανάπαυλα πήραμε το 51 όπου κάναμε αριστερά προς την Καλοσκοπή. Εκεί το τοπίο άρχισε να αγριεύει, όσο ανεβαίναμε το βουνό τα έλατα σκέπαζαν τον δρόμο μας, κατεβάζοντας το θερμόμετρο σε τιμές ιδανικές για οδήγηση μοτοσυκλέτας. Μπήκαμε μέσα στον Δρυμό της Οίτης με κατεύθυνση το πάρκο της Παύλιανης. Η διαδρομή και οι εικόνες που μας χάρισε δεν μπορούν να περιγραφούν με λόγια. Είναι ένα από τα κομμάτια του Εθνικού Οδικού Δικτύου που πρέπει να το οδηγήσεις για να καταλάβεις. Ο κόσμος στο πάρκο ήταν πολύς, παρκαρισμένα αυτοκίνητα δεξιά και αριστερά, μπήκαμε μέσα γεμάτοι ενθουσιασμό. Εκεί όσοι επιθυμούσαν ξεκίνησαν το περπάτημα και οι υπόλοιπη απόλαυσαν το καφεδάκι τους και την παγωμένη μπύρα από το μπαρ. Η πεζοπορία άλλο ένα κομμάτι που δεν περιγράφετε, το πάρκο πολύ προσεγμένο με στημένες εικόνες, ζωγραφιές που έκαναν την περιήγηση διασκεδαστική και ευφάνταστη. Όταν τελειώσαμε την πεζοπορία εξαντλημένοι πια καβαλήσαμε προς την ταβέρνα.
Αφού φάγαμε και ήπιαμε το κάτι της ξεκινήσαμε να κατηφορίζουμε. Πήραμε τον δρόμο προς το Λιδωρίκι. Οδηγούσαμε μέσα στον Δρυμό της Οίτης και απέναντι μας αγναντεύαμε την επιβλητική κορυφής της Γκιώνας. Με κατεύθυνση προς Ερατεινη και κατεβαίνοντας το σφιχτό κομμάτι με τα όμορφα απογευματινά χρώματα από τα και θέα τον Κορινθιακο η διαδρομή φάνηκε σαν να την είχαμε βάλει στον αυτόματο. Μια ακόμα στάση στο πάντα όμορφο Γαλαξίδι για καφεδάκι και ξεμουδιασμα ήταν απαραίτητο. Όταν φτάσαμε στην Εθνική πήραμε τον δρόμο της επιστροφής γεμάτοι όμορφες οδηγικές και περιπατητικές εικόνες.

Σας περιμένουμε στην επόμενη!

Αφήστε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *