ΔΙΗΜΕΡΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΚΑΤΑΡΡΑΚΤΕΣ ΒΡΟΝΤΟΥ

Το εκδρομικό team της λέσχης μας πραγματοποίησε μας πραγματοποίησε άλλη μία εκδρομή για το έτος 2022. Η αρχική ιδέα ήταν να πραγματοποιηθεί μία εκδρομή που σαν χαρακτήρα να θυμίζει τον χαρακτήρα που έχει η λέσχη. Όπως είναι γνωστό η λέσχη έχει δύο σκέλη. Από την μία το αθλητικό κομμάτι του motocross, που χαρίζει μεγάλη περηφάνια στην λέσχη – σωματείο και από την άλλη το εκδρομικό κομμάτι που στόχο έχει την εκδρομή, την περιπλάνηση αλλά και την περιπέτεια. Έτσι αποφασίστηκε αυτή η βόλτα να έχει διπλό χαρακτήρα. Να ξεκινήσουν από το Αίγιο δύο γκρουπ το πρώτο γκρουπ που θα  ακολουθήσει χωμάτινη διαδρομή με κατεύθυνση τους Καταρράκτες Βρόντου όπου θα στηθούν οι σκηνές μας για την διανυκτέρευση και το δεύτερο γκρουπ όπου θα ακολουθήσει ασφάλτινη διαδρομή με σκοπό να φτάσει και αυτό ακριβώς στο ίδιο σημείο για να στήσει και αυτό με την σειρά του τις σκηνές του. Οπότε έχουμε μία εκκίνηση, δύο διαφορετικές διαδρομές και ένας τερματισμός.

Με σύμμαχο την καλή μας διάθεση και όρεξη για εκδρομή και με αντίπαλο τον καιρό το πρωί του Σαββάτου ξεκίνησε το πρώτο γκρουπ. Κατευθυνθήκαμε μέσω τις παλαιάς εθνική οδού προς το χωριό της Κερνίτσας όπου εκεί πήραμε τον χωματόδρομο που μας οδήγησε στο Χιονοδρομικό Κέντρο των Καλαβρύτων. Το τερέν μας ήταν σχετικά εύκολο, εκτός από ένα σημείο όπου τα χώματα είχαν πατηθεί με αποτέλεσμα να γλιστράνε αρκετά. Ο καιρός αποφάσισε να μας χαλάσει τα σχέδια. Μέσα στην βροχή και αφού είχαμε αρπάξει κάτι ψιλές σταματήσαμε στο χιονοδρομικό κέντρο των Καλαβρύτων για ένα γρήγορο meating. Πάρθηκε ομόφωνα η απόφαση να συνεχίσουμε τον δρόμο μας αλλά να μην ρισκάρουμε και να κοιμηθούμε έξω διότι η βροχή θα μας δυσκόλευε πολύ. Έτσι επικοινωνήσαμε με το δεύτερο γκρουπ όπου και αυτό είχε ξεκινήσει από το Αίγιο ακολουθώντας την δικιά του πορεία που χαράζονταν από την άλλη πλευρά του χάρτη με κατεύθυνση την Οβριά και ακολουθώντας τον 111 για να φτάσουν στην Αρχαία Ολυμπία όπου θα κάνανε την πρώτη στάση τους για καφεδάκι. Η βροχή σε αυτούς δεν είχε κάνει ακόμα την εμφάνηση της ωστόσο συμφώνησαν μαζί μας και γρήγορα γρήγορα περάσαμε στο πλαν Β. Επικοινωνήσαμε με τον ξενώνα που βρίσκονταν στην Ανδρίτσενα κλείσαμε δωμάτια για τον κόσμο και τον δύο γκρουπ και συνεχίσαμε την πορεία μας.

Ακολουθώντας πιστά την χωμάτινη διαδρομή μας κατευθυνθήκαμε προς τα χωριά Κάτω Λουσοί – Πάος και πριν την Τεχνητή Λίμνη Λάδωνα, όντας μεσημέρι κάναμε στάση μέσα στο βουνό για να καταναλώσουμε το μεσημεριανό μας που αποτελούνταν κυρίως από κονσέρβες και λίγο τσιπουράκι για να πάρει θάρρος η ομάδα και να συνεχίσει τον δρόμο της. Από την άλλη πλευρά το ασφάλτινο γκρουπ με κατεύθυνση το Σταυροδρόμι είχε φτάσει στο χωριό Λαγκάδια όπου έκαναν στην στάση τους για σνακ στο υπέροχο ορεινό πασάκι. Στην συνέχεια κατευθυνθήκανε προς την Ιερά Μονή Αιμυαλών στην οποία δέχτηκαν το κέρασμα από το ηγούμενο, καθώς με πολύ ευγένεια και αφηγηματικότητα τους ξενάγησε στο χώρο περιγράφοντας τους τα πάντα. Μετά από εκεί επισπευτήκανε και το μουσείο υδροκίνησης που βρίσκονταν κοντά. Εμείς συνεχίσαμε την διαδρομή μας κυκλώνοντας την Τεχνητή Λίμνη Λάδωνα και οδοιγόντας προς την Δημητσάνα. Γρήγορη στάση για ανεφοδιασμό και δρόμο για Ανδρίτσαινα προς το Ξενοδοχείο. Μόλις φτάσαμε εκεί και βρεθήκαμε με το ασφάλτινο γκρουπ, η βροχή είχε ήδη ξεκινήσει κάνοντας την επιλογή μας να ακυρώσουμε το camping σοφή.

Την επόμενη μέρα σηκωθήκαμε νωρίς και αρχίσαμε τις ετοιμασίες να αναχώρηση. Ήπιαμε τα πρωινά καφεδάκια μας στο χωριό και περίπου κατά της 9:00 ξεκινήσαμε. Το ασφάλτινο γκρουπ με κατεύθηνση την Καρίτενα, θα οδοιγούσε προς την Οικία του Κολοκοτρώνη όπου θα κάνανε την πρώτη τους στάση για να επισκευτούνε τον χώρο. Ενώ το χωμάτινο ακολουθόντας πιστά το τερέν του κατευθύνθηκε προς τα Τριπόταμα. Λίγο πριν το χωριό πραγματοποιήθηκε η προβλεπόμενη στάση για τσίπουρο και κονσέρβα καθώς έπρεπε να καταναλωθούν όλες οι προμήθειες που είχαμε μαζί μας. Το σημείο ήταν μέσα στο δάσος πάνω από τον καταρράκτη της Νεμούτας. Μετά τα Τριπόταμα και όντας ψιλοχορτάτοι από την διαδρομή και τις εικόνες αποφασίσαμε να παρακάμψουμε ένα κομμάτι της διαδρομής μας που θα μας οδοιγούσε προς την Άνω Βλασία και να δοκιμάσουμε ένα άλλο πάλι χωμάτινο τμήμα που θα μας οδοιγούσε προς τον Πριόλιθο, πράγμα που έγινε. Ενώ το ασφάλτινο γκρουπ αφού ολοκλήρωση την επίσκεψή του στην οικία του Κολοκοτρώνη επισκέφτηκαν την Βυτίνα για ένα γρήγορο καφεδάκι. Στην συνέχεια οδοίγησαν προς την Κλειτορία όπου σταμάτησαν για γουρουνοπούλα μιας και είχε μεσημεριάσει για τα καλά. Κοντεύοντας προς τον Πριόλιθο και όπως κατεβαίναμε για να πέσουμε στον κεντρικό δρόμο είδαμε στα αριστερά το ασφάλτινο γκρουπ να καταφθάνει. Αφού τελείωσαν με την επίσκεψη τους στην Οικία του Κολοκοτρώνη πήραν τον δρόμο προς Λεβίδι για να καταλήξουν στα Καλάβρυτα που ήταν και η επόμενη στάση τους. Έτσι με ένα τρόπο σχεδόν μαγικό έγινε η απρόοπτη συνάντηση των δύο γκρουπ. Βρεθήκαμε που λένε στο σωστό σημείο την σωστή στιγμή. Όπως είναι λογικά γίναμε ένα γκρουπ και οδοιγήσαμε μέχρι τα Καλάβρυτα. Εκεί τα ασφάλτινο γκρουπ έκανε δεξιά ακολουθόντας το πρόγραμμα του ενώ το χωμάτινο γκρουπ έκανε αριστερά για να συνεχίσει και αυτό την πορεία του προς τον τερματισμό.

Η βόλτα έφτασε στο τέλος της νωρίς το απόγευμα τις Κυριακής. Η σκέψη του εκδρομικού τμήματος της ΠΑΛΕΜΟΤ είχε υλοποιηθεί. Ο χαρακτήρας της βόλτας θύμιζε τον διπλό χαρακτήρα της Λέσχης μας.

Αφήστε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *